Tu nájdete prehľad najčastejších otázok, s ktorými sa stretávame. Skôr ako nás kontaktujete, môžete si overiť, či sa odpoveď na vašu otázku nachádza v tomto prehľade.
Odporúčame vám najprv si prečítať náš článok o vrátení tovaru. Pre vrátenie vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára.
Na našej webovej stránke si môžete kúpiť nové aj použité vinyly. Použitý tovar spoznáte podľa hodnotenia stavu nosiča a obalu podľa
goldmine štandardu. Pri novom tovare uvádzame v stave hodnotenie "Nový". Medzi kúpou nového a použitého tovaru si môžete vybrať jednoduchým kliknutím na požadovanú možnosť:
Pozorne si skontrolujte, či ste si namiesto vinylu neobjednali napríklad CD. Všetci občas robíme chyby. Ak obsah naozaj nezodpovedá objednávke, ospravedlňujeme sa a žiadame vás o vyplnenie reklamačného formulára. Výmena bude samozrejme na naše náklady.
Reklamáciu novej platne vám rádi uznáme v nasledujúcích či iných rozumne závažných prípadoch:
Platňa preskakuje (jako referenciu používame náš bazarový gramofón s prítlakom na prenoske 1,75 g)
Na platni je šum znatelný v tišších pasážach alebo medzi skladbami
Okraj platne má otrepy z výroby
Excentricita platne je vetšia než 2 mm
Excentricita stredového terča je vetšia než 5 mm
Platňa je prehnutá a na gramofóne odstává
Obal platne má ohnuté či narazené rohy
Nezabudnite nás kontaktovať, a ak je zásielka doručovaná prostredníctvom Packety, kontaktujte aj prepravcu. Bohužiaľ, Packeta nie je taká ústretová voči svojim partnerom ako voči príjemcom zásielky a situácie sa často vyriešia až vtedy, keď zákazník kontaktuje prepravcu.