Často kladené otázky

Tu nájdete prehľad najčastejších otázok, s ktorými sa stretávame. Skôr ako nás kontaktujete, môžete si overiť, či sa odpoveď na vašu otázku nachádza v tomto prehľade.


Ak chcete zobraziť aktuálny stav objednávky, kliknite na veľké zelené tlačidlo "Podrobný stav objednávky", ktoré je súčasťou väčšiny našich e-mailov : Tlačidlo stav objednávky v e-maile V prehľade nájdete informácie o platbe, aktuálnom stave spracovania objednávky a dostupnosti jednotlivých položiek. Postup vybavovania objednávky Ak ešte nemáme na sklade všetky objednané položky, dozviete sa to v súhrne položiek objednávky. Tu sa môžete dozvedieť aj podrobnejšie informácie o dostupnosti konkrétnych položiek, napríklad dátum vydania reedície alebo sledovanie zásielky, ktorá je na ceste od nášho dodávateľa. Stav doobjednaných položiek Ak máte zákaznícky účet, môžete sledovať všetky svoje objednávky po prihlásení do našej zákazníckej sekcie.

V súhrne objednávky (pozrite si časť "Aký je stav mojej objednávky?") kliknite na tlačidlo "Upraviť obsah objednávky" v pravom hornom rohu: Tlačidlo upraviť objednávku V nasledujúcej úprave objednávky máte možnosť "Pridať položku": Tlačidlo pridať položku do objednávky Po kliknutí sa zobrazí vyhľadávacie okno, v ktorom môžete vyhľadať ľubovoľnú položku a potom ju jednoducho potiahnutím myšou pretiahnete do objednávky: Pridanie položky do svojej objednávky Keď budete s úpravou objednávky spokojní, nezabudnite kliknúť na tlačidlo "Potvrdiť" v spodnej časti stránky: Tlačidlo potvrdiť úpravu objednávky Rovnako ľahko môžete položky z objednávky odstrániť. Stačí pretiahnuť nechcenú položku z objednávky do koša v pravom hornom rohu stránky.

Odporúčame vám najprv si prečítať náš článok o vrátení tovaru. Pre vrátenie vás prosíme o vyplnenie reklamačného formulára.

Na našej webovej stránke si môžete kúpiť nové aj použité vinyly. Použitý tovar spoznáte podľa hodnotenia stavu nosiča a obalu podľa goldmine štandardu. Pri novom tovare uvádzame v stave hodnotenie "Nový". Medzi kúpou nového a použitého tovaru si môžete vybrať jednoduchým kliknutím na požadovanú možnosť: Nová vs. použitá platňa

Pozorne si skontrolujte, či ste si namiesto vinylu neobjednali napríklad CD. Všetci občas robíme chyby. Ak obsah naozaj nezodpovedá objednávke, ospravedlňujeme sa a žiadame vás o vyplnenie reklamačného formulára. Výmena bude samozrejme na naše náklady.

Reklamáciu novej platne vám rádi uznáme v nasledujúcích či iných rozumne závažných prípadoch:

Platňa preskakuje (jako referenciu používame náš bazarový gramofón s prítlakom na prenoske 1,75 g)
Na platni je šum znatelný v tišších pasážach alebo medzi skladbami
Okraj platne má otrepy z výroby
Excentricita platne je vetšia než 2 mm
Excentricita stredového terča je vetšia než 5 mm
Platňa je prehnutá a na gramofóne odstává
Obal platne má ohnuté či narazené rohy

Nezabudnite nás kontaktovať, a ak je zásielka doručovaná prostredníctvom Packety, kontaktujte aj prepravcu. Bohužiaľ, Packeta nie je taká ústretová voči svojim partnerom ako voči príjemcom zásielky a situácie sa často vyriešia až vtedy, keď zákazník kontaktuje prepravcu.